Minal Aidin Wal Faizin, Mohon Maaf Lahir Batin

Brader sekalian, tentu dalam perjalanan warung bonsai ini yakin banyak hal yang tidak berkenan baik itu dihati agan sekalian, dihati para empunya motor yakni ATPM yang selalu kita bincangkan produknya, dan juga dihati semua pihak yang tak mungkin kta sebutkan satu persatu, untuk itu James Bons Mohon maaf sebesar-besarnya.

Idulfitri
Idulfitri

Semoga ke depnnya bisa lebih bermanfaat, lebih baik dan lebih berkah, amin.

Advertisements

17 Comments

  1. mbok bilih wonten cacading tandang tanduk….
    kulo nyuwun agunging pangraksami……………
    kecepot gulenne merah…
    sal;ah lopot nyoon ngaporah…

  2. Sugeng riyadi kagem poro sedulur sedoyo.nyuwun agunging pangapunten mbok bilih wonten ngendikan lan tumindak ingkang mboten kepareng dumateng manahipun panjenengan sami².. mugi² sedoyo sagedo lebur ing dinten riyadi puniko.mugi² sedoyo amal ibadah shiam/poso romadhon kepungkur tinompo dening Gusti Alloh Ingkang Moho Agung,lan tesih pepanggihan malih ing sasi poso tahun ngajeng.

    Mugi² panjenengan lan sak keluarga sak sedoyonipun tansah pinaringan waras, rahayu,rejeki ingkang kathah,hidayah lan inayah saking Gusti Alloh Ingkang Moho Asih.

    Salam taklim saking kulo
    *muji&keluarga

  3. KHUSUS BUAT YG PNY WARUNG INI ..KUUCAPKAN BYK TRIMAKASIH YG SLAMA INI TELAH BERIKAN TEMPAT SAYA UTK BERKOMENTAR YG KADANG GK SOPAN,MENYAKITI PIHAK TERTENTU MOHON UNTUK DIMAAFKAN SEBESAR2NYA LAHIR BATIN..SLAMAT IDUL FITRI…

Monggo Tinggalkan Komen Sini Gan